du pratar me din nya röst & din blick är stängd

du svänger av för att slippa närma dej mina steg, för att slippa möta min blick

jag har nu gått igenom alla study questions i grammatiken nu & jag har inte en aning om hur mycket jag egentligen kan. jag lyssnar på tomas andersson wij & jag skulle inte säga att ett slag för dej är en låt som egentligen får mej att skutta av glädje, men ändå tycker jag om att lyssna på den. jag får tacka erik för att han skickade låten, vilket var oerhört bra gjort. tänk om man hade fått en sådan låt skriven om sej. jag funderar mycket när jag hör den här låten. & ikväll på någonting som en mycket kär vän till mej sa. tänk så fel det kan bli när människor pratar me varandra. om vad som hände på festen, om vad som har blivit sagt, om vad som gjorts, om vad som inte gjorts. fram & tillbaka & snart har det blivit en höna av en fjäder. suck, jag kan iaf inte tänka mej någonting som jag har gjort fel den här gången. det var bara dans, svett & glädje. den gången.

jag har cirka tjugofyra timmar på mej att bli engelska grammatikens expert & sen gå & lägga sej för att hoppas få en plats på tentan, me tanke på att jag var klumpig nog att missa anmälan. jag hoppas först & främst att jag får plats & sedan att tentan går bra. hoppas hoppas hoppas

vet ni att man har möjlighet att göra vad fan man vill av sitt liv? är det inte otroligt? egentligen? tänk så många valmöjligheter man har. vi har. om vi har viljan, styrkan & tron på varandra men framför allt tron på oss själva. jävlar vad man är kapabel till mycket. det är det som är så sjukt fantastiskt me livet.

att ingen dag behöver vara den andra lik

image338image339

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91