en timma effektiv tid

åh hej mina vänner. klockan närmar sej läggdags, men det får ju inte gå en dag utan att jag bloggar. hahah. egentligen funderar jag på om jag måste kolla 29oo happiness innan jag somnar, men så tänker jag att jag borde sova me tanke på morgondagen. & så är jag orolig över någonting min kropp utstår just nu. det är någonting märkligt, men jag ska kolla upp det så fort jag kan. tycker inte om att oroa mej, vem gör det? nej, jag menar att jag så lätt tänker det värsta & så kan jag verkligen inte släppa det.

nu är jag tillbaka i halmstad igen. skönt. det var helt fantastiskt väder idag & till & me i halmstad var det vindstilla. kom hem vid fem-tiden & sedan dess har jag vart & tränat bodypump, duschat, ätit & sett på tv. härlig kväll, men jag borde nog faktiskt skippa 29oo & skriva lite på hemtentan istället.

yes, så får det bli. en timma effektiv tid.

Kommentarer
Postat av: joanna

Usch vad är det för kroppsbekymmer :/??!! Suck sitter i skolan nu och har rast, dödsseg! Pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91