fattiglapp eller fylld av rikedomar?

på ett sätt är det lite av en kick att vara fattig på pengar. jag uppskattar & tar till vara på exempelvis all mat [det lilla som existerar] & ser verkligen fram emot att få handla när jag väl får pengar. nästkommande månad skall jag planera bättre. då ska jag ju dessutom åka till kreta sista veckan, så då gäller det att jag har lite pengar kvar då. att inte alltid kunna köpa det man vill vet jag är en nyttig & oerhört viktigt del av livet [det vet ni nog också, hahah]. det som skall tilläggas är att samtidigt som vi kanske inte har särkskilt mycket pengar på kontot så här i slutet av månaden är det viktigt att tänka på hur mycket vackert & värdefullt vi verkligen har i livet. det har iallafall jag. jag har många andra rikedomar, som världens finaste familj, helt fantastiska vänner & ett lyckligt jag. det kallar jag att vara rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91