i wanna be rain that tastes like wine

en helt strålande dag, åter igen. & jag har äntligen fått träffa min johanna som varit i thailand som reseledare i flera flera månader. om några dagar åker hon iväg igen, till cypern denna gång. tänk om jag kunde åka & hälsa på henne. mm, finns så mycket jag vill göra framöver. men det var så himla mysigt att träffas. vi köpte mjukglass & satte oss i solen i picassoparken & pratade massvis. efter det tog vi en liten sväng på stan, till make-up store bland annat & guud vad fina saker de har som jag vill haa. money money money.. en sjukt härlig eftermiddag!

sitter & tittar på leilas mat nu & blev sjukt sugen på att laga massa god mat. dessvärre tillåter inte min kassa det just nu. så triist! [tycker jag slarvat lite för mycket me maten den senaste veckan nu. vill & ska bättra mej igen] back to leilas mat.. hon lagade mat som skulle passa bra inför dejter & det var egentligen det jag blev mest sugen på. att laga mat till någon man tycker om, ni vet, en sån där pirrande känsla när man står & lagar maten. man vill att det ska bli såå gott, så braa & [såå förföriskt] såå perfekt. jag längtar!

skippar pumpen idag & tar en joggingrunda eller en till powerwalk istället. det är ju hur härligt väde som helst & då måste man njuta av det & passa på att vara ute så mycket som möjligt.

ha en fin kväll!


image365

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91