if you ask for it

im not gonna write you a love song

men jag skulle kunna skriva en kärleks-visa till livet, för det är just så det känns nu. livet är lika med kärlek. jag mår bra, såå bra & jag att det alltid ska vara såhär. dock hade det inte skadat att åka iväg en eller ett par veckor till värme, till sol & till avkoppling. inte för att jag stressar särksilt mycket, men jag vet hur hektiska dagarna från & me i morgon kommer bli. min dåliga självdisciplin, eller kanske snarare min icke-befintliga motivation till litteratur-tenta, kommer få mej att nästintill bryta ihop. nej, det var att ta i. jag ska byta program i höst! jag ska plugga biomedicin. [me nittiofem procent säkerhet]

åh, jag har så mycket att se fram emot. sommarkurs i nutrition, arbeta på systembolaget, JOHN MAYER-konsert, sommar i halmstad/båstad, nollning & till hösten nytt program. & så hälsa på kim förstås, det ska jag & förhoppningsvis också johanna på cypern. hade ju varit helt jävla underbart.

stor kärleks-kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91