jag kan inte berätta vad

ja, hej igen. jag har blivit sjuk. förkyld & så, vilket innebär att jag inte kunnat träna varken igår eller gå någon morgonpromenad idag. fans jävla skit. jag kunde heller inte gå til skolan idag & därmed missar jag även min tid på studenthälsan. dumma sjukdom. men jag är glad iaf. faktiskt. jag tror att jag kommer vara frisk snart igen, ikväll hoppas jag, men får nog ta det lugnt till i morgon iaf.

uusch, vad trött jag var på att plugga igår när jag satt & skrev klart det sista på min essay som skulle in idag. men jag klarade det, men idag får vi ng hemtentan också & om ett par veckor är det dags för engelsk univeristets grammatik-tenta. hurra. jag sökte biomedicin igår, men vet inte hur allt blir, jag tänker så mycket att det knakar. kanske därför det känns så segt me skolan också. för jag inte är säker på om det verkligen är det här jag vill.. eller det jag vill mest ska jag säga.

nu ska jag sova några timmar, blev inte mycket av det inatt. vaknade upp ett antal gånger när jag väl somnat hel genomsvett. inte fräsht. drömde lite konstiga drömmar. om vad kan jag väl inte berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91