lycka

image301



femton grader stod termometern på hemma hos camilla idag. hur underbart som helst. vi gick världens härligaste promenad idag också, camilla & jag. gick längs nissan en lång bit iväg & det var såå vackert. igår var för övrigt hur kul som helst. som ni ser på bilderna hade vi lika kul & lika bra som alltid, fast joanna saknades. dan bakade bröd mitt i allt, vilket var helt fantastiskt me tanke på att varken linn eller jag hade ätit någon ordentlig middag. bröden blev huuur goda som helst & jag hade troligtvis kunnat käka upp dem allihop. men jag fick hålla i mej lite. men oj, goda var dem.

har suttit & skrivit på tentan ett tag nu & det börjar kännas som det snart är klar. men den känns himla flummig måste jag säga. men men, kanske är det för man läst det mas skrivit så många gånger att det börjar bli lite tjatigt i huvudet. vi får väl hur resultatet blir. motivationen tryter litegrann när man i princip vet att man inte ska fortsätta läsa engelska i höst. men samtidigt är det en bra kurs & jag tror universitets-engelska alltid är bra att ha på cv:T. eller huur?

nu ska jag fortsätta skriva lite, sedan ska jag till linn A & hjälpa henne me lite sminkning &efter det blir det träning. ut & springa eller satscorepuls? det får vi se.

ha en fiin dag, pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91