utmaningen

jag fick en utmaning av maja-stina [www.majastina.driftig.nu] idag & visst antar jag den, taack söt!


tre namn som jag går under (som jag vet):

emelie
emme
em

tre saker som skrämmer mig:

att förlora någon kär
ångestattacker
ätstörningar

tre saker jag har på mig:

solglasögon [inte för ögonen]
leggings
glansig svart tröja

tre sanningar:


mitt liv har aldrig varit ljusare än nu, jag är lycklig!
jag älskar choklad, ljus, mörk & vit, särskilt tillsammans me viin.
när john mayers musik spelas blir jag knäsvag & en svärm fjärilar attackerar min kropp

[& jag älskar solen!]

tre saker jag verkligen vill ha:

fred
kärlek [alltid, från andra & från mej själv]
ett vackert & lyckligt liv

tre personer jag utmanar:

o1. joanna [
www.joannagullberg.blogg.se] sån himla sötis, en av de bästa.
o2. linn [www.lynne.blogg.se] - världens going, också en av de bästa.
o3. isabella löwengrip [www.blondinbella.se] - framåt dam får man väl säga!



Kommentarer
Postat av: Elfrida

Vilken hemsk blogg! Den är ju alldeles svart och oläsbar. *suck* Jaja. Gött mos.

Postat av: Elfrida

Nu så. :) Mycket, mycket bättre.
Ha're!

2008-04-26 @ 22:47:20
URL: http://elfridamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91