why dont you give me what i deserve

en väntan, hela tiden. är det allt jag får, ges, tar?

jag sitter i soffan, ett ljus är tänt & jag lyssnar på john mayer live i washington dc. det är som kärlek att lyssna på mr mayer, ett konstant pirr genom hela kroppen. jag har kokat quinoa till i morgon. det är ännu nyttigare [kan det vara det] om det äts kallt, eller om det värms upp efter att ha varit kallt. det har fredrik paulun lärt mej. jag har slagit rekord. i min lägenhet finns nämligen kvar godis, mycket av det, sedan i helgen & jag har inte rört påsen. helt otroligt att jag haft lösgodis i min lägenhet utan att äta en enda bit, jag är stolt!

idag har var en härlig dag om man bortser från det där me mobilen då. men som sagt är det dags för samsung att inse att jag är värd lite gåvor från dem & allra minst en ny mobil. jag hoppas de inser detta innan jag måste ta detta fall vidare & tro mej, jag är inte den som ger mej i första läget, inte när jag väl bestämt mej.

jag träffade camilla, joanna & linn på stan för en fika. vi satt nere vid nissan i solskenet & njöt av våren. sen gick vi en stund på stan, jag köpte en flurry, i know a sin, men har man ont i halsen får man äta lite glass, det är bara bra för dej. ;) efter glassen fick jag lite ont i magen, vilket jag ofta får efter jag ätit mjölprodukter, men ah, va fasen, inte hela världen me lite magont. vi gick iaf i lite butiker & bara strosa runt på stan & hade det mysigt. hoppas våren är här för att stanna, bra inledning på april iaf.

idag hade linn i sin blogg [www.lynne.blogg.se] skrivit om en insamling till unicef hon startat. tänkte jag skulle ordna en sådan nu jag me. ska kolla så det fungerar! informerar mer om det lite senare eller i morgon.

sov sött mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91