all heder åt susanna kallur

fy fasen vilken oflyt hon haft det senaste. susanna kallur. usch vad jga tycker synd om henne nu. jävla dumma oflyt. all heder åt dej, susanna [det är rätt troligt att hon läser min blogg, särskilt just precis nu]. fy fan vad underbart att höra henne säga att hon kommer hålla igång i minst fyra år till. hon är grym, både fysiskt & psykiskt. dock gillar jag inte han journalisten som ställer en massa dumma frågor när hon står framför kameran & i princip gråter. snälla journalist, låt stjärnan vara.

idag är det soligt i herrljunga. härligt. jag har vart ute & promenerat & efter att jag pluggat en stund ska jag ut igen, denna gång tillsammans me caesar. nu ska jag spela piano i några minuter & sedan blir det som sagt studierna som tar över mitt huvud för en stund. hoppas ni har en fin dag!

oh. usain bolt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91