alla dessa möjligheter

jag har lite funderingar inför hösten som jag tänkte dela me mej av

när jag var ute & promenerade ikväll tänkte jag lite på mitt val av programbyte inför hösten. det handlar inte om att ag anser att jag tagit ett felaktigt beslut, jag bara undrar om jag verkligen är beredd att ge upp lärar-studierna. att bli idrottslärare är ju en stor dröm jag har. men likadant är det me biomedicin; mycket av det jag kan syssla me efter jag gått klart dessa tre år är mina drömmar. därför funderar jag nu starkt på att fortsätta läsa engelska. dock vet jag att jag har en tendens att sätta stor press på mej själv & undrar om detta vore ett sunt val för mej eller om det snarare skulle ställa till det för mej. & kan jag ens göra detta? jag menar, är det möjligt? det måste det ju vara. dock är ju tanken att jag ska hinna jobba i höst också. & så ska jag till thailand. fast som sagt, där finns egentligen inga hinder. dock måste jag ha i åtanke att det ju faktiskt är just idrottslärare som är drömmen, blir engelskan bara påfrestande att läsa i höst? chansen är stor. kanske man kunde läsa lite kurser som ingår i idrottlärar-inriktningen istället. jag måste prata me en bra syo-konsulent, snarast!

livet är fullt av möjligheter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91