american idol vs so you think you can dance

varför har dessa två otroligt grymma program samma sändningstid? fan! ni måste ju ha lite komminukation, fyran & femman, fan, come ooon!

nej, men seriöst. helt sjukt hur duktiga dansarna i so you think you can dance är.. & flera stycken av sångarna i american idol också. fy fan vad jag önskar att jag satsat lite emr på det jag var duktig på. är duktig på! dock vet jag varför.. jag är männska me tusen passioner & som älskar att göra allt jag vill. därför kunde jag inte välja vilken sport eller vilket intresse jag skulle satsa på. säger jag att jag vart bra på för mycket i mitt liv? nej nej, bara att jag inte kunde välja bort eller välja en passion framför en annan. & hey, jag är 23

nothing is too late as long as youre alive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91