im never speaking up again!

klockan är snart tre & om en halvtimma börjar fashionista diaries. eller det är väl om 45 minuter typ. jag ska städa mina garderober nu. göra det fint som fan & sen ska jag ut & gå eller springa. jag ska plugga idag också. göra allt för att fokusera på annat. jag längtar bort idag & vill inte vara här. linn & jag har bråkat. mycket olika åsikter & kanske några ord för många sagda från min sida har orsakat missförstånd hit & dit. hoppas vi kan lösa det.. eller rättare sagt, hoppas att hon kan "komma över det" & gå vidare. linn betyder såå sjukt mycket för mej.

jag säger ju det, ORD! ibland önskar jag att jag vore stum [fast nej, det gör jag nog inte]


ord talas

slängs ut


ord har så

många betydelser

olika form


beroende på

hur vi

uttalar

betonar


att älska

att hata


ord gör ont

ord smeker


[ett urdrag ur dikten ord]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91