när det vänder

idag känns det bättre igen! linn & jag är vänner & ingenting kan göra mej gladare än när man löst eller lagt någonting som kommer emellan två bästa vänner åt sidan. men något litet bråk då & då är någonting jag anser kan stärka en relation & är ett tecken på att man verkligen står varandra nära. jag älskar dej linn!

solen skiner & jag har vart på högskolan & hämtat en tenta.. vilken jag skall plugga på igen. ja, då förstår ni kanske, omtenta. hurra. engelska, vilket jag inte alls är peppad för. var bara något poäng ifrån den här gången, så det ska nog gå bra. ida är det måndag & jag sitter & förundras över hur gott det är me a-fil, allbran, psylliumfrön, linfrön, guinoafrön & lingonsylt. jag kan förstå hur jag under en period i mitt liv levde på det. jag kan också förstå hur jag kunde tröttna.

om en liten stund ska jag åka & prata me butikschefen på ett av systembolagen här i halmstad. hoppas de har plats för en extrajobbare inför hösten.. men men, vi får se. fingers crossed!

vad har ni för er på en [solig] dag som denna?


Kommentarer
Postat av: Linn

jag älskar dig med emelie!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91