now i know that that ghost is gone

im done with broken people, this is me ive been workin on



ive been lonely but i know ill be okay
good love is on the waay

& så min absoluta favourite. in your atmosphere. jag vet att jag haft den här ett par gånger tidigare, men den borde finnas me i varenda inlägg jag skriver. jag älskar den & tycker ni att den är seg, spola fram till 4.16. sjukt vackert & tänk om, tänk om. jag säger bara, john mayer. som du funnits där för mej under dessa år. my god.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-19 @ 00:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91