om en vecka gäller det

då startar ett nytt kapitel i mitt liv. biomedicin. då gäller det. verkligen. jag har jättesvårt att motivera mej till att plugga till tentan på måndag. dels handlar det om att jag bara vill börja plgga biomedicin & dels på grund av nollingen. alla mina vänner är me under hela nollningen & de flesta som tänkt göra tenta från början skall strunta idet. åååh, jag vill vara me & festa.. & ha kuul. leka lekar me nollorna & sånt. inte sitta hemma & plugga engelska. inte just nu. meeen. i morgon blir det plugg för hela slanten från morgon till kväll me paus för träning. MÅSTE börja värma upp inför hösten. det här funkar inte. my belly is not so happy.

nej, sängen. sjukt trött efter en hel dag på jobbet & sedan direkt till nollningen. men som saaagt, sjukt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91