sunset beach, tennisträningar & elljusspår

idag var det mörkt vid halv sex. okej, mörkt kanske var lite att ta i, men mörkare än det varit tidigare dagar vid den tiden. jag tycker det är mysigt me mörker. det påminner mej när tennis-träningarna kom igång på hösten när jag var yngre. hur jag cyklade sjukt fort efter att sunset beach var slut klockan 17.5o. träningen började klockan 18.oo. & tennisen påminner mej om mörka skoghälla där jag tränat fotboll endel & sprungit elljusspår. de senaste dagarna har tagot mej tillbaka till mitt förflutna ett flertal gånger. på ett vacket, nostalgiskt sätt. jag vet att jag ska leva mer i nuet, men ibland måste vi se tillbaka på våra liv för att inse vilka vi är & var vi kommer ifrån. det tror jag verkligen. på fredag åker jag till herrljunga & då ska vi äta tacos & jag ska promenera orraholmsrundan & jag ska umgås. sen är det michaelas bröllop & jag ska sjunga. det ska bli mycket mycket skoj. på söndag blir det kanske en liten tur me mamma & carolina till kusten [?] & sedan vet jag itne vad som händer några dagar framöver. jag har bara två dagar kvar på jobbet, snyft. jag kommer sakna mina kollegor & systembolaget i båstad. massvis!

nu ska jag ta en promenad. big shots idag, grymt bra program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91