vi på saltkråkan

alltså, fy fasen vad jag älskar vi på saltkråkan & just et avsnittet som visades på tv idag [när de leker sjörövare] är det jag längtat efter att se mest. sjukt bra, nostalgi!

vilken helg det varit. underbar! idag tog anna & jag en liten roadtrip till camilla, robban & deras söta lilla vovve i alingsås. hur mysig som helst & om jag är sugen på att skaffa en egen liten valp. guuud. ska bli så härligt när de kommer tillbaka till halmstad på heltid igen. nu skiner solen & jag ska ta en liten promenad. senare ikväll tar jag bilen & kör ner till halmstad. skön vecka framför mej & om bara ett par helger är det dags för mej att återvända till herrljunga igen. då väntar sång på bröllop. jag önskar att ta tag i musiken igen. det ska jag göra!

Kommentarer
Postat av: joanna

ohh så avis :) har bara sett kort på honom än, men bara några veckor kvar nu tills vi kan mysa allihopa :) älskar dig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91