where theres another one

ja, jag skulle bara berätta att min andra blogg är igång igen www.traniing.blogg.se & för er som inte förstår vad den kommer handla om.. ja, vad ska jag säga? jag förstår att ni tycker jag verkar komplicerad ibland.

linn & fredrik har nu åkt till turkiet.. anton & nathalie till rhodos.. snart mor & far till toscana & ja, vart är jag då? jag är såklart hääär & väntar me spänning på att få jobba mina två sista dagar på systembolaget i båstad [för den här sommaren?] & för att sedan åka till herrljunga på fredag eftermiddag. sedan väntar jag faktiskt lite på att få återvända till halmstad igen.. för att vara me på nollningen & efter det till att börja skolan, biomedicin me inriktning fysisk träning & sedan väntar såklart.. resan! resan? ja, den till thai såklart. fast först katie melua me louise! louise var det alldeles för längesen jag träffade. snyft! jag saknar henne något sjukt mycket. den var ju tillsammans me henne som jag gjorde min första resa till thailand. hoppas vi hinner ses någon gång innan oktober.

nu ska jag hoppa in i duschen & öva lite inför lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91