you know that i am always on your side

i am a fan of my anna. hon får mej alltid att skratta & må bra, i fredags blonderade hon mitt hår & vi talade ord hela kvällen & vi skrattade & vi sjöng. det är ju så det ska vara, mellan vänner. vi älskar varandra faktiskt! :) tack anna!

jag befinner mej i herrljunga för tillfället & det känns helt underbart att vara hemma hos mamma & pappa. de är helt fantastiska dem. god mat, mysigt tv-tittande & all kärlek. & på tal om kärlek så var jag på bröllop & firade kärleken igår. jag sjöng & det gick bra. michaela [min söta barndomsvän] var såå vacker & tänk att hon nu är gift. helt otroligt egentligen. tjugofyra år. undrar om jag någonsin kommer stå där [inte bokstavligt talat där] någon dag. om jag kommer ingå äktenskap me någon. bli ett me någon. bli ett. singularis ni vet. undrar om man känner det direkt när man träffas. att det är vi som ska vara ett? & undrar egentligen om jag känt så någon gång? eller om det kommit efter hand. eller om det någonsin kommit. det är det bara jag som vet. jaja, vackert var det. bröllopet. jag blev rörd & tårarna kunde jag knappt hålla inom mej när jag stod där framme & sjöng & heller inte när michaela trädde in så oerhört vacker genom dörrarna i lekåsa kyrka. så sjukt fint. ljuvligt.

butterflies are free to fly & soon they'll fly away





var är du?

Kommentarer
Postat av: Anna b

emelie. du&jag har nått extra. du betyder jätte mycket för mig och jag är så glad arr du finns i mitt liv. puss hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91