even though we only met once.. i think i like you.. a lot!

i morse vaknade jag av att min telefon ringde. det var anna, världens going. hon ringde & sa att hon gärna följer me på konserten & sedan pratade vi lite smått kring saker som kärlek & värme. vi båda kom fram till att det bästa är att vara singel eftersom man slipper tänka på att känna saker & undra vad den andra personen känner hit & dit & bla bla.. sen kom vi fram till att man ju faktiskt inte ska känna så i ett förhållande. jaja, hur som helst. vi båda hade velat ha någon att krama när vi vaknar.. men sen prata vi om hur gott det är att ligga & dra sej när man måste upp til lnågonting. tänk hur jobbigt det hade vart me en varm & go man vid sin sida. det hade vart tufft! nej, till vi träffar de rätta för oss har de ingenting att göra i våra fina liv. hahha. ska det va så ska det fan va kärlek! :)

men.. en annan sak vi tänkte på var hur mysigt det vore om man skulle ringa varandra varje morgon & prata någon minut. vilken underbar start på dagen. peppa varandra lite liksom. det borde vi börja me. jag var superpigg efter att vi pratat me varandra. det var riktigt bra för då hoppa jag ur sängen & satt som klistrad när biljetterna till beyonce släppte. sen att de fortfarande finns kvar spelar ju ingen roll. nu blir det av & det är gött!!


okej.. samtalsämnebyte. jag var ute & sprang förut & även där funderade jag lite. fast då kring det här me marathon & så kom jag på att jag har sju månader på mej. bara sju! det är ju helt sjukt. idag sprang jag fem kilometer & kände mej tuuung vilket jag säkert blivit nu också. blä, känner mej tjock.. [troligtvis eftersom jag ätit sjukt mycket choklad denna vecka, mums!]  men det ärlika bra att passa på nu för snart börjar hårdträningen! håller på & lägger upp ett träningsschema nu. tips från marathon.se & jogg.se tar jag me i mitt schema & jävlar så bra det ska kännas en vecka innan marathon-premiär. fasen vad jag längtar.

vår 2oo9 skulle kunna bli precis hur bra som helst!

jag, sjukt laddad inför mitt löppass denna dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där med att ringa & prata med någon på morgonen är verkligen bra. jag & en kompis körde på det ett tag, man får verkligen mer motivation till att gå upp då! hoppas att allt är bra med dig, vi ses i herrljunga under julen gissar jag på! kram emma

2008-12-18 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91