fool me into believing

jag gjorde det igen, tror jag. i fooled myself into believing. såhär är det nog.. jag vill så sjukt gärna träffa någon. dela saker tillsammans me någon.. kramas.. mm.. & jag vill det nog lite väl mycket. jag skulle vilja finna en jävligt go kille helt enkelt. men! så gör jag det jag inte är bra på. eller så är jag jävligt bra på det. jag blir lite smått intresserad av någon & gör det till världens grej i önskan om att eventuellt personen i fråga skall vara den där rätta. låter himla töntigt det här & det är det också.

men nu släpper jag det & går vidare vaaa. ingen ide att se tillbaka på gårdagen me tanke på att jag ändå inte kan ändra någonting som redan varit. yeah. inte långt till jul nu & åååh så mysigt det ska bli att komma hem & fira me min underbara familj. värme är vad det är, trygghet, gemenskap.. kärlek! har ni några särskilda traditioner under julafton? jag förutsätter att alla ser på kalle [!!!], men utöver det? vi vaknar på morgonen & har en underbar julfrukost me gröt & massa gott.. iår hemma hos carolina & richard. sedan går vi en långpromenad & kommer hem lagom till kalle. efter kalle brukar vi samlas framför granen vid vår vackra kakelugn & dela ut julklappar. sedan äter vi gott & har en mysig kväll tillsammans.

åh, jag är så lyckligt lottad. har världens finaste mamma & pappa.. & likaså syskon. & så caesar såklart som är  me överallt & lika delaktig som oss andra på självaste julafton.

jag älskar jul, gör ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91