fotboll fotboll fotboll

jag ska börja fotboll nu. camilla & jag. jag tänkte börja me att ringa halmia i veckan. de har ett lag i div. I & ett i div. IV. just för tillfället känner jag att jag mest vill spela för att det är så oerhört kul, men sedan tycker jag det är bra me ett lag högre i divisionerna ifall att man skulle bli sugen på att satsa. känner jag mej själv & min kärlek för fotbollen har jag en känsla av att jag kan komma att vilja det efter ett tag. men man vet aldrig. inte nu när jag bestämt mej för att löpa mycket också kanske.. ah, som sagt. vi får se om vi ens kan komma & provträna.

hmm.. egentligen kanske det vore dumt om jag nu ska ta ett sabbatsår. aja, vi får se. prova kan man ju alltid.

fotbollen saknar jag iaf som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91