hon som alltid råkade ut för idioter

okej, slutdiskuterat. härmed utser jag ett fåtal personer till idioter som jag inte längre tänker spendera någon energi på. ha ett bra liv hörrni! ;) [inga namn nämnda, inga namn glömda]

men, har du inte betett dej som en fåntratt emot mej så ta inte åt dej för bövelen. men jag var tvungen att skriva av det där bara. men, slutdiskuterat alltså. människor som påverkar dej negativt är ingenting att behålla i ditt liv. de gör dej ingenting gott. håll dej kring folk som får dej att le & som ger positiv energi & släpp de där andra fåntrattarna.

på tal om folk som får mej att le. på lördag kommer louise hit & oooh ska bli så kul. hon har inte sett hur jag bor ännu & vi har inte träffats på alltför lång tid men nu är det alltså dags. till skillnad från resten av de flesta vänner jag har här nere i halmstad ska jag vara kvar ett bra tag till här.. närmare bestämt till kvällen den 23, vilket känns lite sådär faktiskt. hade gärna åkt hem till mami & papi & spenderat mer tid me dem, men samtidigt vill jag ju tjäna money money. såå underbart när de där extra slantarna ramlar in på kontot & jag kan unna mej saker, exempelvis uppleveleser som upcoming sälen & london!

nu ska jag plugga lite anatomi, eftersom vi har en härlig redovisning i morgon. sov sött sen!


[idag vill jag ge en riktigt varm & go kram till min älskade kim me familj, jag tänker på er!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91