jag firar me choklad

vi har precis skickat in vårt arbete vi gjort i rörelseapparatens anatomi. en rörelseanalys. superkul arbete, verkligen. jag måste berömma camilla & robert som jobbat så hårt me det när jag vart borta. nu är det iaf klart & jag firar me det jag alltid firar me; choklad. hade en aladdin-låda som jag fått av mina älskade föräldrar, vilken jag tänkt spara ett tag. men så står den där & ser så olycklig ut. jag var tvungen. hade gärna tagit ett glas vin till en chokladbit, meeen.. i morgon är det skola klockan åtta & dessutom har jag ingen flaska me skruvkork.

& för det andra hade det vart mysigt me sällskap till det där glaset om jag nu skulle ta ett.
& det lär jag ju inte få ikväll.

såå.. jag är nöjd me ett avsnitt av vänner & ett par chokladbitar till. förrutom att vi nu är klara me arbetet har jag ju varit på spinning & dessutom vart ute & gått idag. jag är därmed värd [ännu mer än vanligt] att äta massa choklad.

thats it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91