there i was all alone

men det gör mej ingenting. för just nu är det bara jobba jag gör & det gör jag gärna. det är kul att jobba på systemet förstår ni. riktigt kul & tiden går hur fort som helst. skulle inte jobbat i eftermiddags idag egentligen, men tackade gladeligen ja när de frågade & likaså inför att jobba ett par timmar extra i morgon. börja klockan åtta istället för tio. & när jag har slutat så kommer dessutom louise. jag ska köpa me mej något riktigt gott vin hem. kanske ett petit chablis eller sanctuary. får se.. ett riktigt gott vitt vin vill jag ha. åh, ska bli så mysigt att träffa min söta louise igen. det var evigheter sedan! hoppas på fint väder på söndag så vi kan gå en lång & vacker promenad längs havet eller nissan. iofs är det en vacker promenad oavsett väder.

på söndag är jag ledig. sen är det måndag & tisdag på jobbet & efter det hem hem hem till fina herrljunga. jag längtar som satan & längtar så efter att vara samlad hela familjen. ska bli så mysigt.

sov sött mina vänner & hoppas ni har en riktigt fin fredagkväll, kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

välkommen hem gumman , kram från pappa och mamma

2008-12-19 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91