underbara underbara livet

livet säger jag bara

livet!



titta bara. se. njut. tänk er. mej där. lyrisk lycka kärlek underbarhet fantastiskt, ja orden räcker inte till. jag har haft en helt otrolig resa. koh lipe, där jag äntligen fick träffa kim & massa andra helt sjukt fina människor & efter tolv oslagbara dagar vidare till phuket för att träffa min söta johanna. tack alla! tack tack tack. nu sitter jag i mitt trygga hem i herrljunga & lyssnar på julmusik me celine dion & har precis kommit in från en promenad tillsammans me mamma, pappa & caesar. ikväll kommer anna, carolina & richard hit & vi ska äta tacos a la family wrangmo karlsson & dricka vin & julmust & glögg & sedan vidare till bastun. i morgon åker jag tillbaka till halmstad & ska äntligen få träffa mina sötisar som jag saknat & tänkt på massvis under resan. jag önskade flertal gånger att ni var me & jag hoppas vi kan uppleva någonting liknande tillsammans någon gång.

nu ska jag fortsätta njuta

hoppas ni mår lika fantastiskt som jag i dessa juletider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91