you making me weak with the way you look through those eyes

god morgon god morgon god morgon [tänk er på göteborgska såklart] sov ni gott inatt? jag gjorde det fast jag hade en massa konstiga mardrömmar. dock inkluderade de att jag höll i någon typ av spaning så spännande var det iaf. jag ville verkligen ha fast de där jävlarna & hade drömmen fullföljts är jag säker på att jag fått det.

jag börjar bli riktigt sjukis nu.. men ska snart iväg & jobba. får se hur det går, för igår hade jag feber & idag har jag ingen aning. men det blir nog bra & dagarna brukar gå riktigt fort på jobbet för det är så kul. ikväll ska vi ha lussevaka me klassen, men får försöka ta det lugnt så jag inte blir sjukare & så att jag kan plugga flitigt i morgon. på måndag är det nämligen redovisning som gäller & likaså inlämning av näringsberäkning. mycket nästa vecka känns det som. en hel del jobb också. jag har inte tid att vara sjuk, så bort me dej ditt förbaskade virus!

nu ska jag ätaa maaaaat.. hoppas ni får en fin dag!

vem håller ni på i kvällen idolfinal? jag på KEVIN! he is thaaaa idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91