a new day has come

jag vet inte var jag ska börja. dagen har varit konstig, men bra!

jag vaknade, tittade på nyhetsmorgon & skickade i väg något sms eller två. inget svar & då bar det av till gymmet. det är nåt särskilt me gym alltså, jag borde vara där ännu oftare. när jag kom hem var det biggest loser final på tv & tårarna föll, jag var rörd, så duktiga de varit. i allafall, jag ställde mej framför spegeln idag, tittade mej själv i ögonen och pratade. skönt! yes, det låter jävligt weird, sådär såpoperaaktigt, att prata me sej själv. det allra bästa var duschen, den kokheta duschen, jag tog efter en stund. där stod jag och sjöng ut så jäkla mycket jag gått runt och tänkt på och tro det eller ej, det gav mej sjukt mycket energi, vilja, motivation. livet är värt att leva! & ey, beach 2oo8, here i come, nu jävlaar. det var ljuvligt ute idag, skön temperatur och varken regnigt eller dimmigt. ikväll har jag vart ute & promenerat en sväng för att sedan gå till maxi för en själv-scanning-runda.

nu ska jag läsa rape; a love story.

let the rain come down and wash away my tears

dagar efter den här tar vi allt som det kommer,
med kärlek, med omtanke, utan för mycket tankar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91