goddag min värld

jag försov mej idag, no good, tio timmar blev det i natt, skönt! så nu har jag diskat & städat & ska alldeles strax göra ordning mej för att åka iväg till skolan. efter det ska jag åka & titta efter målarfärg, yes, till helgen när mamma & pappa är här blir det förhoppningsvis ommålning av lägenhet. mys! halv fem är det träning på schemat, bodycombat today, kul! & sen då? funderar på att ta ett spinningpass också & sen förhoppningsvis träffa joanna en sväng, hade varit guld. det är tisdag idag. snart är det helg igen & den hr helgen ser jag fram emot något enormt! hoppas att anton & carolina kommer me mamma & pappa ner, vilket isf skulle innebära att vi är hela familjen samlad nere i halmstad! i'd love that.

nu ska jag se när rachel ray gör någon god mat & sen får jag göra mej lite fin faktiskt.

hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det pågår en design utlottning i min blogg just nu. Kolla gärna in om du är intresserad! :)

Postat av: lovisa

ha en trevlig tisdag!

2008-02-26 @ 12:27:15
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Martin (videobloggarn)

oj oj... tio timmar... tror ja fick 4... LOL

2008-02-26 @ 12:31:39
URL: http://videoklipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91