it all started out soo goood & ill keep it that way

just som dagen börjat så bra me en skogspromenad & lunch me anna på blå fågeln så visar det sej att min ipod verkligen gått sönder. alltid är det nåt, men det är verkligen inte hela världen. finns andra saker att fokusera på men det känns rätt trist att dels min ipod är sönder & dels min cd-spelare. det är som om någon säger att jag inte ska lyssna på musik. snart pajar väl datorn & tvn likaså, kanske är lika bra. get a life, emelie. [t. orden ekar i mitt huvud]

jag sov riktigt gott inatt. inga mardrömmar, ingenting. saker är den att jag inte haft någon hemsk dröm på ett jäkla tag nu, vilket känns helt fantastiskt. mina dagar ser annorlunda ut, går inte runt & grubblar över händelserna i drömmarna, om de är verkliga eller inte. skogen var helt lovely idag. jag var tvungen att stanna upp för en stund, ta några djupa andetag & känna doften av vår, av skog, av sol. fåglarna kvittrade, som jag nog inte hört på flera år. oftast har jag musik i lurarna & hör de vackra ljuden naturen ger ifrån sej.

nu ska jag ringa robert & prata om ipoden & sen är det nog dags att åka till stationen.
hoppas ni får en alldeles underbar vecka, mina vänner,det skall jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91