känslan av att vara alone är bättre än känslan att vara lonely

okej, kära vänner. 

jag lämnade min (christians) mobiltelefon hemma idag. det finns en anledning till att jag inte vill ha med mej den ut & vissa vet varför, andra inte. men, the fact is, jag känner mej helt lost nu. näst intill utestängs från allt och alla, trots att jag sitter på ett offentligt bibliotek tillsammans med en mängd olika människor omkring mej. vad har hänt? sen när blev jag så fruktansvärt beroende av min mobil? hm. har det att göra med att så fort jag numera är uttråkad eller ensam skickar jag iväg ett sms eller ringer någon av mina fantastiskt vänner. det har nog me dem att göra, er. hahah.

mm, riktigt uttråkad nu faktiskt. känns som jag gått i genom varenda sida som finns att gå igenom på internet. det vill säga alla sidor utan ljud med tanke på att jag heller inte tog me min ipod idag. inte en muisk i öronen, bara ett irriterande ljud från svängdörren på bibblan. slutgnällt. klockan är kvart i ett & jag har fyrtiofem minuter till att förbruka. & nej, att studera kommer inte på tal, inte just nu. 

jag vill resa. jag vill ha värme, varmt. 
känslan av att vara alone är bättre än att känna sej lonely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91