lets see how long it will last this time

tisdagar, me like. särskilt tisdagar som dessa när jag fått tala ut en stund. det är skönt, ett lättnad. gråta en skvätt & få prata om det. jag är bra på.. det finns mycket man är bra på om man tänker efter. jag lovar.

men nu är det så att jag har fått tillbaka min mobil igen. frågan är ju hur länge den håller nu!? någon som vill slå vad me varandra om den så go a head, i would not blame you. jag funderar på att sätta en miljon.

ne, var tvungen att säga att min mobil kommit tillbaka bara & trots att den varit en jävul måste jag säga hur fin den är & en sak som är jävligt coolt & en sak som gjorde mej oerhört glad var alla fina bilder jag tog me den i höstas som fanns kvar i den, yes. det var tider det, jag var lycklig & det ska jag bli igen.

nu ska jag på bodycombat & troligtvis spinning
ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: joanna

babe, jag tippar en månad, högst :) med din otur så, haha. Nej nu kommer den nog hålla läänge. Får se om vi hinner ses ikväll, fick en ny uppgift att göra idag så sitter med den nu.. hörs senare. Miljoner puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91