sommarinspiration!

hej goingar! igår var en härlig kväll. joanna, linn & jag satt hos linn & prata & drack vin & efter ett tag var det bara att sätta sej på cyklarna & åka till kåren. halv ett visade klockan. helt otroligt hur fort kvällen gick & kåren var hur kul som helst igår. träffade linn a där inne & jag träffa christian. kul! har nog aldrig tidigare velat att kåren inte skulle ta slut. men, ni ska inte tro att kvällen slutade här & jag åkte hem & la mej. nej nej. vi drog till linn & fredrik & parta hela natten lång. klockan sex somnade vi & vaaknade vid två. jag kom precis hem, har tagit ett par smörgåsar & ska snart iväg & träna satscorepuls. längtar! jag känner mej inte alls dålig idag. jag hade en grymt bra kväll igår kan jag säga & jag äääälskar att umgås me mina vänner. känns som vi kan prata om precis allt, så jävla underbara är ni. ♥

lite goa [sommarinspirerade] bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91