what doesnt kill you makes you stronger!

you know bad news never had good timing

men den här gången kanske de hade det. för just som jag fick tillbaka min hemtenta me ett relativt trist resultat fick jag idag reda på det som kunde göra det bättre, och det var inte mycket. någonting annat som kan tros ha jävligt dålig timing är det här me kärleken. den har inte känts helt hundra det senaste och jag vet inte hur den känns just för tillfället, det jag vet är att den fått mej att ta tag i saker jag kanske aldrig gjort om jag inte upplevt det jag upplevt den senaste tiden. det är bra! så ibland kan det kännas som allt har förjävla dålig timing när fallet egentligen är tvärtom, när den dåliga timingen kan få dej att inse att det kanske inte var någonting annat än bra.

nu sitter jag på biblioteket & väntar på att klockan skall bli 13.3o. i eftermiddag skall jag nog fika me joanna & sen kommer min lilla bror hiit. ska bli såå skoj att träffa honom igen, trots att han kommer få mej att känna mej som blekast i stan. thats aight. har precis haft engelska. litteratur. riktigt bra lektion faktiskt! diskussioner i grupper om den där boken jag berättade kort om igår, rape: a love story. intressant att så få kan ha så många olika tankar och känslor utifrån en bok. 

idag känner jag mej glad. idag ska vi prata om skillnad på självkänsla och självförtroende. den som har någonting att säga om det får mer än gärna skriva. mm, det känns okej nu, det gör det.

Kommentarer
Postat av: sara

hej du gulle! det gör lite ont i själen att det ska krångla hela tiden för dig. det är tur då tänker jag att du är: intelligent: så att du vet att det är faser och att man överlever. självständig: så att du vet att de starkaste benen är dina egna. varm: så att du vet att du faktiskt gjort rätt eftersom det känns skönare på insidan då. en modern kvinna: så att du fattar att du inte har tid över att slänga på en massa onödigheter. (även om de är skitsnygga i kofta)

det kommer bli bra det här. jag är inte orolig för dig alls, du är starkare än så. kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91