you made the perfect picture

men det var ingenting mer än så.

den här dagen har gått sjukt fort. efter träningen lagade jag laxpasta & sen kom linn A & joanna hit. vi titta på det nya programmet private practice, helt okej, men inte mer än så. & så såg vi på du är vad du äter. det är rätt kul program, intressant & på somliga plan relativt patetitiskt. mm, det är det faktiskt.

i morgon kommer mamma & pappa & anton & caesar hiit. mysigt. carolina kommer på lördag & stannar förhoppningsvis ända till måndag. vi ska ha en go helg & bara umgås hela familjen. & fest på lördag!

jag tror jag ahr börjat komma över det här me att vara själv nu. det känns som jag börjar tycker om det mer & mer igen. det känns helt fantastisk. min resa jag påbörjat tänker jag den här gången genomföra. dock finns där inget slut, för det finns alltid någonting man kan lära sig & utveckla.

i morgon blir det intervallpass på morgonen & sen till stan & fika me linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91