i miss your warmth

vår i luften. ljuvligt.

jag ska alldeles strax iväg till ett solarium för att dels värma min frusna kropp & dels för att ge den lite färg. sen ska jag, om marlene & robert är hemma, hämta tobias kamera, sedan kommer mor & far hem & då blir det lite middag me dem.. efter det bär det mot annas mysiga cribb för snack, the holiday & vin.

promenaden idag var helt fantastisk. vet inte riktigt vad de snacka om me den här stormen som skulle komma in över väst-sverige. i alla fall, inte över lilla herrljunga, peppar peppar, inte ännu. [fast oj, jag hade missat att den varit här inatt, sov visst rätt djupt!] åter igen måste jag få tipsa er om colbie caillats bubbly. den gör mej alladeles varm, så himla go.


i always know, you make me smile, even just for a while

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91