jag är lycklig i natt

mm.this is the night jag berättade allt. nästan.

paniken är inte ett minne blott, snarare tvärtom.

anna är den bästa jag vet & jag kan vara gladi hennes sällskap no matter what.hon får mej alltid att förstå att jag är heltokej eller snarare grym som jag är. hon tycker om mej & jag henne. hon förstår mej, hur jävla crazy jag ibland kan verka. hon dömer mej aldrig,

jag är lycklig i natt. sitter bredivd en kille som får mej att le, caesar.

jag saknar linn, joanna & camilla. jag vill attanna skall träffa dem alla. vi skulle kunna blivi i femman utan atty femman var en årsklass.

klockan är kvart i tre. jag pratar me erik. han är bra. anna, tobias,erik &jag skall på håkan i april. jag har aldrig uppskattat håkan som jag gjorde ikväll. tror det funnits någon typav vägg jag mellan oss som jag skapat,men somi dag rivdes. han ärså jävlabra &det känns jävligt bra att säga det.

winter just wasnt my season




theres a light at each end of this tunnel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91