standing in the middle of the highway

waiting to get hit
the feeling of that is not a good one, im sorry

[hej, mitt namn är emelie och ibland tänker jag så mycket att jag skulle vilja slå hål i huvudet. jag har en förmåga att gå djupt in i mej själv & bara finna det där jag inte kan peka på, känslan, tanken, värdlösheten

hej, mitt namn är emelie och ofta känner jag mej så lycklig att jag skulle kunna flyga, jag har en förmåga att vända negativa saker till någonting positivt, att ta till mej av det & blir starkare, att fokusera tankarna på någonting annat
]

jag är inte som alla andra, men vem fan är det. vem fan är jag. identitetsbegreppet har blivit så mycket bredare these days. mer att välja på, förr fanns ett mönster, en rutin, en tradition. hade jag tyckt det varit bättre om det var så nu? no way, i think. all i know är att jag inte pallar att bli iriiterad på saker jag inte har någon som helst rätt att irritera mej på. d a m n. dont know why i didnt come

när skall detta konstanta regn & dessa konstanta vindar upphöra?
jag har mycket att ta tag i, ännu


please swollow your pride
we all need somebody to lean on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91