two am in the morning, im still awake

there now, steady love, so few come and dont go
will you wont you, be the one ill always know
when im losing my control, the city spins around
youre the only one who knows, you slow it down


stormen kommer in över västra sverige. mysigt, så länge det inte skadar några & så länge man har taket kvar. dock hade jag gärna sovit tillsammans med tobias & inte varit ensam, men det kan vara bra att längta. jag har ju mina nallar, huga & lovisa iallafall. det är bra. & caesar förstås. jag har ont i huvudet & borde egentligen bara gå & sova. dockhar jag en förmåga att hitta på andra saker att göra.

nu är jag så kär att jag tror jag skulle kunna gå på vatten för kärlekens skull.

you made up your mind, to leave it all behind.
you fall away from your past, but its fallowing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91