i dont need a doctor.. or do i?

jag sitter & dricker en kopp te. jag är sjukt hes & riktigt nervös att min röst inte skall komma tillbaka till jag ska jobba i morgon. tur för mej att ja är ledi idag iaf. den här dagen skall jag helt enkelt ägna åt bara mej själv & det skall drickas te, promeneras & ta det lugnt. tänkte eventuellt å ut & springa, men är lite orolig att rösten blir ännu sämre. hade även tänkt plugga [!!] lite. har, tråkigt nog, ett par tentor i augusti som jag ligger efter me, men kan säga såhär; nu när jag är säker på vad jag ska göra ihöst blir det lättare att motivera mej till att avsluta lärarstudierna [för nu] på ett bra sätt. jag ska banne mej kunna allt.

hur mår ni? jag mår bra, förrutom det här me rösten då. sen känner ja mej rätt slapp.. men min motivation till träning har kommit tillbaka & för första gngen på flera veckor är jag riktigt sugen på att träna igen. skönt! var lite orolig att den aldrig skulle komma tillbaka, den där känslan. men nu är den här igen. hur bra som helst!

tillbaka till mitt te. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91