jag är sockerbeoende

i helgen ska jag ha lite "arbets-fest" här. ska bli kul att umgås me kollegorna även utanför jobbet, särskilt me tanke på att alla är supertrevliga! nu är xide raspberry blossom reklamen på tv & den har jag vart sugen på hela dagen. dock har jag framför allt varit sugen på vin, vitt vin. petit chablis tycker jag verkar hur god som helst. även mulderbosch rosé låter riktigt fint. något vintips inför helgen?

jag skulle skippat godiset & tagit ett glas vin. nu har jag ett val. det får ni inte veta någonting om. men väljer jag rätt & kan hålla det så kanske jag berättar. [det verkar inne på hemligheter på bloggar nu förtiden så kände att jag var tvungen]

nu vill jag ha tacos!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ahh den ciderreklamen är så himla bra :) saknar dig oerhört, hoppas du mår hur bra som helst !!! PUSSPUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91