skulle jag kunna få se legitimation också?

jo tack. trettiofem bast & mäkta irriterad över min fråga. suck, ta det som en komplimang människa. åter igen, killar! & ååh, vad är det me folk som röker i motionsspår? tacka gud för att jag minns klaga över det just nu!

skärp er för fan
!

hold your own know your name & go your own way

har just ätit tacos.. hahha, det händer inte alltför sällan. tittar på big shots inkluderande heta män & pratar me camilla på msn. jag saknar dej min vän! love yooooou. nästa helg får jag äntligen träffa henne igen, detsamma gäller joanna, linn, mathilda & hela drösen. gud vad det ska bli härligt. då ska jag ha minifest för att fira allt gott livet för me sej för var år vi blir äldre. visst kan det kännas trist att bli äldre, men hello? det är en del av livet, so deal with it.

nu ska jag gå & lägga mej & se so you think you can dance. pusss mina vänner!

Kommentarer
Postat av: joanna

Ohh jag räknar ner dagarna :) Ska bli helt underbart! Pusspuss älskade vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91