tackar vet jag träning!

jag kan nu stoltsera me att jag sprungit fem kilometer på en minut kortare tid än härom dagen. detta gjorde jag trots att jag slarvade & åt godis istället för frukost plus att jag just ätit lunch innan rundan. jag är stolt!

dock vet jag inte hur bra tiden är.. 23.23 på fem kilometer är troligtvis inte något grymt resultat, men vet ni, bättre ska det bli. det är en sak som är säker. tilläggas skall ju att det inte var en alltför nyttig helg & det att det borde spökat & visat sämre resultat men icke. tänk då hur bra jag kommer bli när jag minskat på godis & alkohol & istället äter mer mat, tränar regelbundet, dricker mer vatten & sover betydligt mer. jävlar, nu vaknas bättre results!


några mål den här veckan

fyra löprundor á fem kilometer
tre styrketräningspass
mer mat, mindre godis
mer vatten, mindre alkohol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91