dagen det

det är måndag idag, vilket innebär för evigt en nystart. precis som alla andra måndagar. är det inte det ena man skall börja eller sluta me en måndag så är det det andra. nu ska jag bara börja, inte sluta. det är regn & sol om vart annat & jag vet inte vad jag ska laga för mat. jag vet inte ens om jag ska laga mat eller om jag först skall åka & träna. jag funderar på lax eller på köttfärssås me massa paprika & lök. jag ser på ett program om en sjukt överviktig kille. fruktansvärt. han skall opereras nu, men jag bland så många andra tror inte riktigt att han inser vilken tuff resa han har framför sej. jag tänker rätt ofta på hur jag äter.. & att jag vill äta sunt.. inte för mycket skit liksom. han tänker att allt hans onyttiga ätande skall försvinna den sekund operationen är klar. det kommer det inte. precis som me allt annat i livet är det en resa, troligtvis en jävligt tuff sådan. hoppas han klarar det!

nej, måndag alltså. jag är hes som sjutton & som jag sagt till mina kollegor på jobbet tycker jag inte det känns som man kan vara sej själv till fullo när man är det. inte jag iaf, jag älskar ju att prata. hahah, trist att behöva vara tyst för länge. som tur är är jag ledig i morgon & då är tanken att jag inte ska säga ett ord. idag fick jag en oerhört fin komplimang av en på jobbet.

du tränar mycket va? är aktiv & så? har disciplin? du ser så himla välmående & sund ut. jättefin.

tänka sej!

Kommentarer
Postat av: Anna b

kolla annapunktb.blogg.se jag är med iblogg svängen nu!

2008-06-23 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91