& det var det det

så var sverige ur em. trist som fan. tur att man inte är bitter

på tal om bitter så stötte jag på en oerhört bitter man igår på mitt jobb. det var fruktansvärt. jag förstår liksom inte hur folk pallar att vara sura & jävligt bittra över en sådan sak som en nummerlapp. ta en ny för fan. eller säg till så att man veet, herreud människor

annars är det jävligt bra på jobbet. ska jag vara helt ärlig så blir det bättre & bättre & dagarna bara flyger iväg. kollegorna är underbara & klirret klirrar lite vackrare för var dag som går. det här blir en bra sommar. & trots några få bittra människor måstejag få säga att de allra flesta är helt fantastiska. det är bra!

det jag är trött på just nu är faktiskt mej själv. jag vet hur det låter, suck, nu har hon ramlat ner igen. nej nej, inte så alltsså. inte att jag är arg eller besviken på mej själv. det är mer som jag tycker att det är lite onödigt att jag behandlar min kropp sämre än jag skulle vilja. jag behöver sova mer.. dricka mer vatten! så därför ska jag nu städa lite, dricka några glas vatten & sedan sova!

nu är det snart midsommar & då skall det umgås, drickas rosé & ha det gott. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91