ellen deGeneres garderob

hej dear friends. nu är jag hemma från promenaden & har precis fått i mej lite mat. ska snart gå till telia-butiken & lämna min sjukt dåliga samsung U600 mobil som legat & skräpat i min lägenhet i ungefär två månader utan att jag orkat ta tag i det där. den suger verkligen & jag rent ut sagt hatar den. det gör nästan ont i mej att jag ska behöva lägga säkert en timma av min dyrbara tid denna vackra dag för att ta hand om den.

efter att jag har lämnat in den får det bli lite solning i parken utanför längeheten. glömde nog nämna min tidning jag köpte igår när jag var lite nere också. fitness. den får mej på gott humör & jag finner energi till att göra massvis av saker, inte bara vad gäller träning & mat, utan andra saker likväl. den ska me ut & så fick jag min näringslära för högskolan i dag också. så den ska jag ta me också. vid fem-tiden ska jag nog gå & träna. eller så tar jag en joggingrunda. beror helt på vad min kropp säger om det.

pusss pussssss

[frukosttips & receptet på den sjukt goda salladen jag åt igår kommer lite senare]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91