hopelessly devoted to yooou

mysig kväll me linn! synd att hon åker till helsingborg om några dagar igeeeeen, men jag har tur att ha henne över huvud taget. dessutom ska hon ju vara här hela juli. det blir sjukt bra! vi såg ace ventura ikväll. hahha, fasen.. jag kan fortfarande skratta åt den trots att jag sett den säkert hundra gånger. sen pratade vi massor, åt rosa band, lysmelk, jordgubbar & körsbär. får inte glömma linns jordgubbsmjölk heller. en bra jämföelse skulle nog kunna vara.. som jag älskar träning älskar linn jordgubbsmjölk.

har jag missat att berätta att jag träffade både joanna & camilla ihelgen? på tal om folk som inte är i halmstad i sommar. tur att vi ses titt som tätt & att vi tycker om varandra så mycket att några veckor hit eller dit inte make a difference. vi tycker om varandra minst lika mycket.. om inte mer! [iaf från min sida, hahah]

& så när vi talar om vänner så kan jag inte sluta tänka på helgen. midsommar. hahah, den animerade myran.. & sånt. fy fan vad internt men fy fan så kul. på fredag när jag är hemma i herrljunga en snabbis ska jag träffa anna & då skall vi skratta oss igenom en promenad once again, lovely!

helgen ja.. lördag, london, john mayer. guud så kul det ska bli. jag vet inte riktigt om jag ännu tror att det är en dröm & att jag skall vakna & förstå att jag inte ska dit. meen, jag ska dit! helt jävla amazing! på fredag ska jag äntligen få träffa mamma & pappa, carolina & caesar också. anton såklart, men vi ska ju umgås hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du betyder miljoner för mig, det gör ni alla :) I höst ska vi mysa igen som vanligt, hurra. Puss

Postat av: Joanna

Har du sett det här? Tycker du tar tag i saken och skrämmer henne lite när du ändå är där, så hon lämnar Mayer ifred, haha :) http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2746276.ab

2008-06-25 @ 13:09:28
Postat av: anna b

det ska bli riktigt kul med promenad & skratt:) när john myer få ögen på dig så lämnar han nog den där jennifer på studs. pusskram!

2008-06-26 @ 00:02:55
URL: http://annapunktb.blogg.se/
Postat av: annab

felstavat myer. mayer menar jag

2008-06-26 @ 00:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91