i could walk around all naked

hej goingar. idag har vart en helt grymt bra måndag. första dagen på systembolaget & det var ju hur skoj & lärorikt som helst.. dessutom gick dagen hur fort som helst. när jag kom hem vid halv åtta kom min bror hit en sväng & sa hej & när han gick passade jag på att åka till gymmet & träna mage, rygg, biceps, triceps & lite kondition. efteråt höll jag på att skippa löpningen, men icke. jag gick minsann ut & sprang en halvtimma & jag tror att denna runda kan ara ungefär fem kilometer. riktigt nöjd! efter löprundan gick jag direkt in i duschen & jävlar vilka eftersvettningar jag fick. måste säga att det inte är något som helst fel på min återhämtning & heller inte flåset. däremot längtar jag till det inte längre känns så tungt att springa. tänk när fem kilometer känns lätt som en plätt. det är nog rätt snart!

nu är det snart dags att sova. i morgon är det introduktion i ängelholm me systembolagets alla sommarjobbare i vårt distrikt. ska bli riktigt intressant, men vi åker redan klockan sju härifrån halmstad. ska ställa klockan på o5.3o & kanske gå upp & springa/gå då. kvällen vill jag ju ägna åt att heja på sverige, såklart.

i morgon ska jag äntligen få träffa min linn igen, känns som evigheter sedan!

här kommer en liten bild på min mysiga lägenhet. se så fin den äär


Kommentarer
Postat av: Linn

vad fint det blev i lägenheten gumman!! =) ses ikväll.. jag läängtar! pusss

Postat av: joanna

ohh jag vill oxå vara med :) Hoppas ni får mysigt!! älskar er. Puss

2008-06-10 @ 14:15:40
URL: http://joannagullberg.blogg.se/
Postat av: joanna

ohh jag vill oxå vara med :) Hoppas ni får mysigt! Älskar er. Pusss

2008-06-10 @ 14:16:46
URL: http://joannagullberg.blogg.se/
Postat av: joanna

Ohh jag vill också vara med! Hoppas ni får mysigt :)! Älskar er. Pusss

2008-06-10 @ 14:17:27
URL: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91