jag tror på det

love is always patient and kind. it is never jealous. love is never boastful or conceited. it is never rude or selfish. it does not take offense and is not resentful. love takes no pleasure in other people's sins, but delights in the truth. it is always ready to excuse, to trust, to hope, and to endure whatever comes

linn & jag såg a walk to remember i kväll. det är så himla trist att linn ska åka hem till helsingborg för att stanna ett bra tag. alltid sorgligt när en så söt vän åker ifrån mej. jag kommer sakna linn, precis som jag saknar mina andra vänner som inte befinner sej här. fick ett så oerhört fint meddelande förut..

du är en ljusstråle i mitt liv
. tack fina fina joanna

jag älskar mitt jobb. jag älskar att höra klirret från flaskorna dagarna i ända. jag älskar att lära mej nya saker för var dag som går, inte minst om viin. jag älskar att serva människor & jag älskar att arbeta tillsammans me ett gäng oerhört härliga & inspirerande människor. jag älskar att leva som jag gör nu, trots att det ibland blir ont om tid till mycket jag vill göra. dock finns där en sak som blir lidande, vilket jag inte tycker om & det är träningen. men å andra sidan springer man omkring på systemet & plockar upp saker i hyllorna eller står upp dagarna i ända.. & småätande blir det inte mycket av. men nej, saknar fortfarande tiden till att träna. men jag tror att så fort jag vant mej mer vid arbetstiderna & lärt mej att gå & lägga mej lite tidigare kommer jag finna god tid till att träna.

i morgon är min lediga dag. fast jag har förläsning, vilket ska bli skooj. den börjar klockan tio så nu tänkte jag faktiskt gå & lägga mej så att jag kan gå upp i morgon utan att i princip gå i sömnen. det hade ju varit härligt om jag orkade gå upp tidigare & ta en promenad, men nu slutar jag säga att jag skall eller inte skall. det får helt enkelt vara upp till krooppen att bestämma i morgon bitti. & det mentala såklart

ill always remember those late afternoons

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigare blogg får man leta efter..

2008-06-12 @ 06:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91